piątek, 18 października 2013

Moje książki cz.1


Jak możecie zauważyć często dodaję cytaty ludzi sukcesu.
Jeżeli ktoś stwierdził, że jestem molem książkowym to wcale się nie pomylił. Uwielbiam czytać książki, szczególnie te dotyczące psychologii sukcesu.

O to kilka moich propozycji:
1    Możesz jeśli myślisz, że możesz Norman Vincent Peale- książka bardzo psychologiczna, która w bardzo sposób motywuje nas do działania. Najbardziej w niej podoba mi się to, że autor bardzo nawiązuje do religii. Z racji tego, że jestem osobą wierzącą, bardzo mi się to podoba.
    Bogaty, biedny ojciec Robert Kiosaki- książka wprost mówi o tym jak robić pieniądze.
3     Szybuj z orłami Bill Newman - dowód na to, że przebywanie z najlepszymi ( nawet jeżeli teraz takimi się nie czujemy) doprowadzi nas na szczyt.

Są to tylko i aż trzy propozycje, ale nie chciałabym przytłoczyć was spisem mojej biblioteki, ten temat będzie co jakiś czas kontynuowany.

A wy co obecnie czytacie ?

Osobiście odsyłam Was do bardzo fajngo wydawnictwa

http://www.zlotemysli.pl/edoswiadczenie,1/

2 komentarze:

  1. Z twoich trzech propozycja najbardziej spodobała mi się ostatnia, bo w końcu z kim się zadajesz takim się stajesz.
    Pozdrawiam!

    http://www.worldknowledge.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, też bardzo lubię tę książkę. Magdalena tak mnie zainspirowałaś, że chyba powrócę ( znowu) do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń